سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت دستگاه کوانتوم آنالایزر پرتابال (قابل حمل) با کوانتوم

کوانتوم آنالایزر 

دستگاه کوانتوم آنالایزر پرتابل با کوانتوم آنالایزر کلینیکی از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با هم ندارند و خروجی هر دو دستگاه یکسان است . دستگاه کوانتوم آنالایزر پرتابل به دلیل کوچک و قابل حمل بودنش نزد بیمار جذابیت دارد و دستگاه کوانتوم آنالایزر کلینیکی هم به دلیل ابعاد بزرگترش در ذهن بیمار دستگاه قدرتمندتر و قابل اعتمادتری به نظر میرسد .

دستگاه کوانتوم آنالایزر و نحوه عملکرد آن :

متاسفانه هزینه ای که بیماران با آزمایش های معمول تشخیصی مانند آزمایش خون ، سی تی اسکن و MRI     انجام می دهند بسیار بالاست . حال تصور کنید  که یک سنسور در کف دست خود داشته باشید در حالی که چکاپ بدن شما از طریق سیگنال های موج الکترومغناطیسی در بدن تجزیه و تحلیل می کند. بله ، چنین دستگاهی وجود دارد!

 

دستگاه کوانتوم آنالایزر یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی تشخیصی از خانواده دستگاه‌های آنالیزها می باشد. که با اندازه گیری انحرافات میدان مغناطیسی هرکدام از ارگان های بدن خروجی تشخیص خود را به پزشک اعلام می نماید .هر کدام از ارگان‌های بدن انسان  دارای یک میدان مغناطیسی می‌باشد. که هر گونه انحراف در این میدان مغناطیسی نشانگر مشکل و اختلال  در عملکرد آن ارگان می باشد . کوانتوم آنالایزر با بررسی و اندازه گیری دقیق میدان مغناطیسی این ارگان ها و مقایسه آن با حالت طبیعی و سالم، سلامتی آنها را مورد بررسی قرار می دهد .

دستگاه کوانتوم آنالایزر 

1) نحوه ساخت دستگاه کوانتوم :

 دانشمندان با مطالعه روی دهها میلیون انسان برای سالها متوالی توانسته اند تا دستگاه کوانتومی را اختراع نمایند و آن را در ابعاد پرتابل و کلینیکی تولید و دسترس عموم قرار دهند .

دستگاه کوانتوم آنالایزر quantum-analyzer

دستگاه کوانتوم آنالایزر quantum-analyzer

2)نحوه تشخیص دستگاه کوانتوم آنالایزر :

دستگاه تشخیصی کوانتومی می تواند با ارسال امواج مغناطیسی به بدن یک بررسی کامل از بدن انسان انجام دهد و پس از 60 ثانیه  ، 49 گزارش از نقاط مخلتف بدن را به شما گزارش دهد .

کوانتوم آنالایزر

کوانتوم آنالایزر

3) تشخیص به موقع با دستگاه آنالایزر بدن :

کوانتوم آنالایزر می تواند قبل از ظهورهر گونه علائم و نشانه های از بیماری تغییرات بدن اشخاص را تشخیص دهد. تشخیص به موقع باعث درمان به موقع و زودهنگام می شود .

4) کاربری آسان با دستگاه کوانتوم بدن :

کارکرد با کوانتوم آنالایزر کاملا آسان و بهداشتی میباشد . کاربران دستگاه کوانتوم آنالایزر می توانند پس از یک آموزش چند ساعته به تکنیک های تشخیص تسلط کامل پیدا کنند .

دستگاه کوانتوم آنالایزر

دستگاه کوانتوم آنالایزر

5) صرفه جویی در وقت با دستگاه بادی آنالایزر :

افراد با استفاده از دستگاه بادی آنالایزر می توانید در هر مکان و زمانی  نسبت به سلامت بدن خود آگاه شوند . این دستگاه باعث صرفه جویی در وقت بیماران می گردد .

6) صرفه جویی در هزینه با دستگاه چکاپ بدن :

بیماران می توانند با خرید و استفاده از دستگاه کوانتوم آنالایزر به صورت روزانه ،هفتگی ، ماهانه به صورت صد در صد رایگان  از سلامت کلیه اعضای بدنشان آگاه شوند.

7) امنیت بالا با دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن :

بررسی و چکاپ سلامت بدن با دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن به روش کاملا غیرتهاجمی و فقط با امواج مغناطیسی صورت میگیرد . بنابراین شما هیچگونه نگرانی بابت  آسیب دیدن بدن خود نیستید . 

8) ثبت گزارشات بادستگاه Quantum Analyzer :

افراد می توانند گزارش ها  و آزمایش های چندین سال قبل خود را که بر اساس تاریخ ذخیره شده است را مورد بررسی قرار دهند و با دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن می توانند از شرایط  و نحوه درمانشان اطلاعات دقیقی بدست بیاورند . این اطلاعات قابل پرینت  و همچنین ارسال به پزشک نیز می باشد .

دستگاه کوانتوم آنالایزر 49 گزارش به کاربر ارائه می نماید :

 قلب و عروق و عروق مغزی

 عملکرد دستگاه گوارش

 عملکرد کبد

 عملکرد روده بزرگ

عملکرد کیسه صفرا

 عملکرد پانکراس

 عملکرد کلیه

 عملکرد ریه

 متخصص مغز و اعصاب مغز

 بیماری استخوان

 تراکم معدنی استخوان

بیماری روماتوئید استخوان

شاخص رشد استخوان

قند خون

عنصر کمیاب

ویتامین

 اسید آمینه

عنصر ردیابی کوآنزیم

اسید چرب

سیستم غدد درون ریز

سیستم ایمنی

تیروئید

ADHD

کارت گزارش جامع

کیفیت بدنی اساسی

 آلرژی

چاقی

پوست

چشم

کلاژن

کانال و وثیقه

نبض قلب و مغز

چربی خون

زنان (زن)

پستان (زن)

چرخه قاعدگی (زن)

پروستات (مرد)

عملکرد جنسی مرد (مرد)

اسپرمو منی (مرد)

عنصر انسان

تجزیه و تحلیل تخصصی

تجزیه و تحلیل دست

(کودکان)

ویتامین(کودکان)

آمینو اسید (کودکان)

کوآنزیم (کودکان)

اسید چرب (کودکان)

HUMAN TOWIN (کودکان)

 

HEAVY METAL

 

 

خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر

خرید ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور در فروشگاه موج تا ماده