سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پزشکی انرژی درمانی چیست؟

دستگاه چکاپ کامل بدن 

 با شنیدن "پزشکی انرژی" چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ پزشکی انرژی روشی برای مراقبت های پزشکی است که به جای شیمی برای درمان ، از فیزیک استفاده می کند. هدف از طب انرژی ، درمان بیماری های جسمی ، مشکلات روحی و افزایش عملکرد عمومی بدن است. این روش های درمانی از طریق فعال سازی انرژی های طبیعی درمانی در بدن و احیای انرژی های غیر متعادل یا ضعیف شده ، بدن را التیام می بخشند. روش های درمانی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

•           زمینه های انرژی قلمداد شده که قابل اندازه گیری نیستند و فقط به صورت تئوری قابل توضیح هستند.

•           زمینه های انرژی معتبر که قابل اندازه گیری هستند.

•           درمان های زمینه ای انرژی انرژی قلمداد شده

نمونه هایی از روشهای درمانی زمینه ای انرژی فرضی ، طب فشاری و طب سوزنی ، Reiki ، Qi یا حرکت شناسی کاربردی (آزمایش عضلات) است. این روشهای درمانی مبتنی بر این باورند که بدن ما حاوی شکل ظریف انرژی نیروی حیات است که توانایی اندازه گیری آن را نداریم. چندین جامعه نامی برای این منبع حیاتی حیاتی دارند - "چی" یا "چی" در طب چینی ، "روح" در سنت های یهودی-مسیحی و "پرانا" در طب آیورودا. هدف از درمان های انرژی معمولاً متعادل سازی این انرژی حیاتی حیاتی است. فرض بر این است که عدم تعادل در زمینه های طبیعی بدن می تواند منجر به بیماری شود. ترمیم و حفظ تعادل ، جریان و هماهنگی می تواند با انجام درمان های انرژی مانند طب سوزنی و ریکی حاصل شود.

طب سوزنی با قرار دادن سوزن های نازک در پوست ، تحریک نقاط مختلف بدن است. علیرغم این واقعیت که از سوزن استفاده می شود ، طب سوزنی نسبتاً بدون درد است و مطالعات نشان داد که این درمان در کاهش درد مزمن ، درمان بی خوابی ، سردرد و بهبود بهبود سرطان بسیار مهم است.از طرف دیگر ، طب فشاری شامل اعمال حداقل فشار بر نقاط خاصی از بدن است. اعتقاد بر این است که انرژی منبع حیاتی حیاتی از طریق خطوط نامرئی که به نصف النهار معروف هستند جریان می یابد. بیماری ها از نصف النهارهای مسدود شده ناشی می شوند. این درمان برای تسکین درد ، سلامتی کلی ، شل شدن عضلات و بهبود گردش خون ضروری است. ریکی شامل استفاده از انرژی برای ایجاد تعادل در بدن و ذهن است. این درمان از طریق انجام مطالعات نشان داده شده است که ریکی دارای فواید زیر برای سلامتی است. اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد ، درد شانه و کمر را تسکین می دهد ، عفونت ها را بهبود می بخشد ، باعث آرامش می شود و رشد معنوی را تقویت می کند.

  

روش های درمانی درست انرژی

درمان های درست میدان انرژی شامل درمان سیتاتیک است که از امواج صوتی ، درمان های نوری ، درمان های ریز جریان ، درمان های مغناطیسی و درمان های میدان الکترومغناطیسی پالسی استفاده می کند. درمان از طریق منابع انرژی واقعی شامل استفاده از فرکانس ها و طول موج های قابل اندازه گیری است. یکی از روشهای درمانی درست در زمینه انرژی که در دنیای مدرن کاملاً محبوب شده است ، میدان الکترومغناطیسی پالس (PEMFT) است . ثابت شده است که در ترمیم سلول ها کارآمد است. به عنوان کوچکترین واحد ساختاری موجود در ارگانیسم ها ، مهم است که سلول های خود را سالم نگه دارید. با استفاده از میدان های الکترومغناطیسی پالسی ، شخص می تواند به طور منظم سلول های خود را ترمیم کند.

دستگاههایی که برای این منظور استفاده می شوند ، یک میدان مغناطیسی مطابق با فرکانسهای طبیعی زمین را پالس می کنند ، این ویژگی به بازگرداندن جریان یون محدود کمک می کند و روند بازسازی بدن را تحریک می کند. این اعتقاد وجود دارد که اگر اختلال عملکرد سلول به موقع کشف و درمان نشود ، ممکن است منجر به بیماری شود. یکی از مزایای PEMFT این است که به راحتی از طریق ماده نفوذ می کند در حالی که انرژی کمی از دست می دهد. دانش ثابت کرده است که PEMFT ها باعث تحریک واکنش مثبت بافت هایی مانند رباط ها ، استخوان و غضروف ها ، خون و ماهیچه ها می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار PEMF اینجا را بخوانید .

 

مزایای سلامتی درمان PEMF

•           تسکین درد (با جلوگیری از انتشار "سیگنال درد")

•           التهاب را تسکین می دهد

•           گردش خون را بهبود می بخشد (از طریق اتساع عروق)

•           سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

•           اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد

•           تحمل استرس را افزایش می دهد (با کاهش حساسیت گیرنده های استرس)

•           خواب را تقویت می کند (از طریق افزایش تولید ملاتونین)

•           سطح انرژی را افزایش می دهد (با تغییر تعادل به فرآیندهای اکسیداتیو)

•           سرعت بهبودی

•           عملکرد ورزش را افزایش می دهد (از طریق گردش خون بهتر ، که باعث گرم شدن عضلات می شود)

•           اثرات ضد میکروبی

 

 

چرا باید میدان های الکترومغناطیسی طبیعی را تکمیل کنیم؟

تعدادی از عوامل محیط ژئومغناطیسی الکترومغناطیسی طبیعی را که اکنون در آن زندگی می کنیم تغییر داده اند. طی 100-300 سال گذشته میدان مغناطیسی زمین 50? کاهش یافته و توسعه انسانی منجر به پایین آمدن سطح آب شده است. فرکانسهای رادیویی ساخته شده توسط بشر و میدانهای الکترومغناطیسی ایجاد شده توسط خطوط انتقال نیرو ، فرستنده های رادیویی ، دستگاههای بی سیم ، تلفن های همراه ، رایانه ها و مایکروویوها نیز باعث تغییر در الکترومغناطیسی و محیط ژئومغناطیسی طبیعی شده اند. این را با این واقعیت ترکیب کنید که یک فرد عادی بیشتر روز را در خانه با محافظت و عایق بندی EMFs طبیعی در زمین می گذراند و در کفش های عایق بندی شده روی آسفالت قدم می زند و یک مورد قدرتمند وجود دارد که همه اینها باعث ایجاد فشار در موجودات زنده می شود روی زمین. دستگاه های PEMF همچنین برای شبیه سازی یا تقلید از انرژی های زمینی یا میدان های الکترومغناطیسی که به طور طبیعی در زمین اتفاق می افتند استفاده می شود. در ابتدا برای استفاده در فضاپیماهای مدرن و پس از بیمار شدن اولین فضانوردان و فضانوردان هنگام ورود به فضا توسعه یافته است ، دستگاه هایی که از فناوری های مشابه استفاده می کنند اکنون برای مقابله با آلودگی الکترومغناطیسی یا مه دود و به طور کلی برای حفظ سلامت استفاده می شوند.

 

افکار نهایی

با توجه به گستره وسیعی از بیماریها در دنیای مدرن ، استفاده از روشهای درمانی غیرمتعارف مانند طب سوزنی ، PEMF و ریکی عاقلانه است. قرن هاست که از داروی انرژی استفاده می شود و ثابت شده است که همیشه مفید هستند. متخصصان می گویند که هر ارگانیسم زنده دارای زمینه های انرژی است که همیشه در تعامل مداوم با زمینه های موجودات دیگر و محیط است. مزیت اصلی این روشهای درمانی توانایی آنها در بازیابی نه تنها جسمی بلکه روحی ، روحی و عاطفی است.

کوانتوم آنالایزر