سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنچه همه باید در مورد بهبود انرژی بدانند

دستگاه آنالیز

بهبود انرژی یک عمل جامع است که سیستم های ظریف انرژی بدن را برای از بین بردن بلوک ها فعال می کند. با شکستن این بلوک های پرانرژی ، توانایی ذاتی بدن در بهبود خود تحریک می شود. این تعریف برای پردازش بسیار است ، بنابراین در اینجا پنج واقعیت آورده شده است که می تواند هرگونه سردرگمی یا باور غلطی را که هنوز در مورد بهبود انرژی دارید ، برطرف کند:

 

1. ما هزاران سال است که در مورد مراکز انرژی بدن مطالعه می کنیم.

ریکی سنت ژاپنی در بهبود انرژی است و قدمت آن به اوایل قرن 20 برمی گردد. هفت چاکرا ، مراکز انتقال انرژی بدن ، برای اولین بار در متون هندوی باستان توصیف شده است. Meridians  ، بزرگراه های انرژی بدن ، به هدایت پزشکان طب سنتی چینی در ایجاد طب سوزنی کمک کرد.

 

این فرهنگهای قدیمی از روشهای مختلفی برای تحریک توانایی طبیعی بدن در بهبودی استفاده می کردند ، اما همه آنها قدرت انرژی درونی را تشخیص دادند.

 

2. بهبود انرژی براساس اصول علمی است.

همه ما در کلاس فیزیک دبیرستان یاد گرفتیم که ماده از مولکول تشکیل شده است. حتی چیزی که جامد باشد ، مانند یک میز ، مرتباً ارتعاش دارد. به عنوان انسان ، ما نیز در حال ارتعاش هستیم.

 

وقتی می گویید کسی "لرزش خوبی دارد" ، شما واقعاً در مورد انرژی ارتعاشی آن شخص صحبت می کنید - و افراد خوشحال تمایل به لرزش با فرکانس بالاتر را دارند .

 

مکانها نیز دارای لرزش هستند. وقتی وارد اتاقی می شوید که در آن تازه درگیری اتفاق افتاده است ، ممکن است انرژی متراکمی را احساس کنید که باعث می شود فوراً بخواهید آنجا را ترک کنید. ساحل به دلیل داشتن نمک ( پاک کننده انرژی طبیعی ) و هوای متحرک ، حال و هوای کمی دارد. هوای ساحل نیز با فرکانس بالاتری ارتعاش می کند.

 

بهبود انرژی نوعی روش مکمل است که نباید هیچ داروی غربی را که ممکن است مصرف کنید ، حذف کند.

 

3. هرکسی می تواند از بهبود انرژی بهره مند شود.

همانطور که قبل از سقوط نیازی به درک قانون جاذبه ندارید ، لازم نیست قبل از اینکه در عمل غوطه ور شوید کاملاً مفهوم بهبود انرژی را درک کنید. هر زمان زمان مناسبی برای بازدید از یک درمانگر انرژی است. من توصیه می کنم برای داشتن حداکثر سود با ذهن باز وارد شوید. اگر استرس ، اضطراب یا خستگی جسمی دارید ، یک جلسه بهبود انرژی می تواند به شما در آرامش و تعادل بیشتر کمک کند. و اگر در حال حاضر احساس خوبی دارید ، همیشه احساس کمی بهتر می شود.

 

توجه به این نکته مهم است که بهبود انرژی نوعی روش مکمل است که نباید هیچ داروی غربی را که ممکن است مصرف کنید حذف کند.

 

4- انواع مختلفی از روش های بهبود انرژی در دسترس وجود دارد.

انواع مختلفی از درمانگران انرژی وجود دارد و شما می توانید آنها را عملا در همه جا پیدا کنید. (حتی ممکن است خودتان یک درمانگر انرژی باشید !) هنگامی که به دنبال یک درمانگر انرژی می گردید ، به یاد داشته باشید که حق انتخاب کردن را دارید و قبل از حل و فصل با یک پزشک سوالهای زیادی را بپرسید . اگر در زمینه بهبود انرژی تازه وارد هستید ، در نظر بگیرید که جستجوی خود را با رها کردن در یک استودیوی محلی یوگا یا از دوستی که برای درمان جایگزین است ، درخواست کنید تا یک پزشک معتبر را معرفی کند.

 

انواع مختلفی از انرژی درمانی وجود دارد و هر یک از آنها ابزارها و تکنیک های کمی متفاوت را فرا می خواند. در اینجا یک معرفی سریع به چند مورد معروف است که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد:

 

طب سوزنی : در طب سوزنی از سوزن های کوچک برای تحریک جریان انرژی در بدن استفاده می شود.

رفلکسولوژی : این روش با تحریک نقاط فشار روی پا ، دست ها و گوش ها ، انرژی مسدود شده را آزاد کرده و باعث بهبودی می شود.

ماساژ : بله ، حتی ماساژ نیز یک تمرین بهبود انرژی است. باعث آزاد شدن تنش در ماهیچه ها ، تشویق جریان لنفاوی و ایجاد آرامش عمیق می شود.

تبلیغات

 

5. می توانید سلامت پرانرژی خود را از خانه حفظ کنید.

همانطور که هر روز دوش می گیرید و مسواک می زنید ، باید انرژی خود را نیز به طور مرتب پاک کنید. هر زمان که احساس می کنید سنگینی به بدن شما خزیده است ، به محض اینکه با یک درمانگر انرژی دیدار می کنید ، با حمام در نمک های Epsom یا صورتی هیمالیا به مدت 20 دقیقه بدن را از بین ببرید. لکه دار شدن یا سوزاندن مریم گلی در اطراف شما نیز می تواند به منفی بودن زمینه انرژی شما کمک کند. و سرانجام ، کریستال های پرانرژی خواص درمانی خاص خود را دارند که می توانند به شما کمک کنند تا انرژی شما کمی تقویت شود.


چکاپ بدن